Trochę o stronach firmowych

Dodane: 21-08-2016 15:54
Trochę o stronach firmowych myt-art.pl to jedna z prężnie rozwijających się branży internetowych. W sumie prawie każda firma posiada stronę internetową, a nowo powstałe chcą ją szybko założyć. Czy opłaca się kupować stronę firmową?

Strona www

Strona internetowa, strona WWW (ang. web page) ? dokument HTML udostępniony w Internecie przez serwer WWW. Po stronie hosta użytkownika, strona WWW jest otwierana i wyświetlana za pomocą przeglądarki internetowej. Autorem pierwszych stron WWW jest Tim Berners-Lee1. Strony tworzy się np. za pomocą HTML5, CSS3 i JavaScript.

Strony WWW często wykorzystują obiekty multimedialne, np. Adobe Flash. Aby móc odtworzyć lub wyświetlić ich zawartość przeglądarka internetowa musi mieć zainstalowane odpowiednie wtyczki obsługujące takie obiekty. Strony internetowe wykorzystywane w celu prowadzenia działalności gospodarczej mają duże znaczenie dla wizerunku firmy, co może mieć wpływ na wynik ekonomiczny działalności rynkowej, a ewentualne błędy na stronie internetowej mogą negatywnie oddziaływać na potencjalnych klientów

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Strona_internetowa


Użytkownicy stron www

Użytkownikami stron www są wszystkie osoby, które posiadają dostęp do internetu i lubią cenne dla siebie informacje zdobywać poprzez serfowanie po internecie. Zapotrzebowanie na strony www pozostaje ogromne, chociaż liczba wejść na konkretne strony internetowe może być różna w zależności od ich tematyki.

Dlatego stale przeprowadzane są różne badania wśród internautów mające na celu ustalenie, na jakie strony wchodzą oni najczęściej oraz jakiego typu stron brakuje im jeszcze w internecie. Z drugiej strony stale przeprowadzany jest monitoring stron www służący ustaleniu, czy wszystkie strony internetowe prowadzone są przy zachowaniu wytycznych przygotowanych przez administratorów google. Dzięki temu internet może być stale dopasowywany do potrzeb wszystkich jego użytkowników.


Początki e-commerce

Za pomocą systemów elektronicznej wymiany danych (ang. Electronic Data Interchange ? EDI) przedsiębiorstwa już na początku lat 80. drogą elektroniczną wymieniały się informacjami. System ten wykorzystywał synchroniczne połączenia pomiędzy dwoma serwerami i jednocześnie umożliwiał przekazywanie wszelkiego rodzaju informacji, jak np. terminów dostaw, zamówień kupna, czy też potwierdzeń płatności. EDI oferował przedsiębiorstwom wydajniejszy sposób przesyłania informacji niż tradycyjna poczta czy fax, lecz działał w sieci firmowej, co ograniczało jego zdolność do obsługi wielu użytkowników.

Źródło: https://pl.wikipedia.org/wiki/Handel_elektroniczny